Darmowa dostawa
dla każdego zamówienia krajowego
Tourador
Dostępność:
Kod producenta | TR296W2021 |
Szerokość | 245 |
Profil | 40 |
Srednica | 19" |
Sezon | Zimowe |
Producent | TOURADOR |
Dodatkowe | Wzmocnienie (XL) |
Indeks nośności | 98 (max 750kg) |
Indeks prędkości | V (do 240 km/h) |
Klasa przyczepności | C |
Opor toczenia | E |
Hałas | 75dB |
Rok produkcji | 2021 |
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Cena:
od 374 zł / szt.Ilość:
Tourador WINTER PRO TSU1 to opona zimowa klasy ekonomicznej. Jest wprzeznaczona do samochodów osobowych.
Opona posiada kierunkowy wzór bieżnika.
Wpływ opon na zużycie paliwa w samochodzie. Przybliżona różnica pomiędzy zużyciem paliwa w samochodzie z oponami z oceną "A", a pojazdem z oponami "G" to około 7,5% czyli ok. 6 litrów paliwa na 1000 km.
Samochód jadący 80 km/h wyposażony w opony z oceną "A" może zatrzymać się do 18 metrów wcześniej niż takie samo auto wyposażone w opony "F".
Poziom wytwarzanego przez oponę hałasu wpływa na komfort podróżowania samochodem. Hałas, który powstaje przy toczeniu się opony z oceną "1" jest o około 6 decybeli mniejszy niż przy oponie z oceną "3".
O producencie - Tourador
Tourador - Nowość z dalekiego wschodu
W 2017 roku na Międzynarodowych Targach Opon w Kolonii zaprezentowano markę Tourador. Właścicielem jest chiński koncern Qingdao Otai Tyre Co, Ltd.
Tourador ma wysokie aspiracje do zawojowania rynku oponiarskiego. Każdego roku zwiększa ekspansję na światowe rynki. W tym momencie opony Tourador są produkowane w liczbie około 20 milionów rocznie.
Za nowoczesne rozwiązania produktów marki Tourador odpowiada zespół technologiczny z Korei Południowej.
Ta młoda firma, jest już uważana za jednego z największych producentów opon w Chinach.
Głównym celem marki jest dostarczanie najlepszych rozwiązań każdemu kierowcy w przystępnej cenie.
Opony Tourador zapewniają bezpieczeństwo oraz komfort jazdy dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań.
Gwarancja na opony Tristar wynosi 2 lata od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego, dopuszczalnego przez przepisy zużycia czoła bieżnika (1,6 mm), w zależności od tego co nastąpi wcześniej.