Klasa Premium

Michelin


PILOT SPORT CUP 2 265/35 R19"
Letnie

Dostępność:

Mała

Kod producenta 845448W2020
Szerokość 265
Profil 35
Srednica 19"
Sezon
LetnieLetnie
Producent Michelin
Dodatkowe Wzmocnienie (XL)
Indeks nośności 98 (max 750kg)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Klasa przyczepności C
Opor toczenia D
Hałas 71dB
Rok produkcji 2020

Pokaż więcej

Pokaż mniej

icon2

Cena:

od 1532 zł / szt.

Ilość:

Opis produktu

Michelin PILOT SPORT CUP 2 to opona letnia klasy premium. Jest przeznaczona do samochodów sportowych oraz tych generujących duże moce.

Opona posiada asymetryczny bieżnik. Jest to rozwiązanie, które pozwalana na osiągnięcie wysokich parametrów jezdnych na wielu obszarach.

Szerokie rowki obwodowe szybko odprowadzają wodę spod czoła bieżnika. Zmniejsza to ryzyko powstania zjawiska aquaplaningu.

Za sztywność opony odpowiadają mostki w pierwszym rowku bieżnika. Dzięki temu rozwiązaniu opona jest bardziej stabilna w czasie szybkiej jazdy.

Za precyzję w czasie jazdy odpowiada zoptymalizowany kontur bieżnika. Równomierny nacisk opony na nawierzchnię pozwala na dokładne manewry.

Mieszanka gumowa została opracowana na podstawie doświadczeń z torów wyścigowych. Zapewnia to wyjątkową przyczepność oraz równomierne ścieranie się opony.

Michelin PILOT SPORT CUP 2 to bardzo dobre rozwiązanie dla Klientów, którzy cenią sobie niezapomniane sportowe osiągi z jakością klasy premium.

Etykieta EU
paliwo

Efektywność paliwowa

Wpływ opon na zużycie paliwa w samochodzie. Przybliżona różnica pomiędzy zużyciem paliwa w samochodzie z oponami z oceną "A", a pojazdem z oponami "G" to około 7,5% czyli ok. 6 litrów paliwa na 1000 km.

nawierzchnia

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Samochód jadący 80 km/h wyposażony w opony z oceną "A" może zatrzymać się do 18 metrów wcześniej niż takie samo auto wyposażone w opony "F".

hałas

Poziom hałasu

Poziom wytwarzanego przez oponę hałasu wpływa na komfort podróżowania samochodem. Hałas, który powstaje przy toczeniu się opony z oceną "1" jest o około 6 decybeli mniejszy niż przy oponie z oceną "3".

EU tyre Label

O producencie - Michelin

Michelin - Dwóch braci, którzy zmienili motoryzację

Historia tego światowego koncernu rozpoczęła się we francuskim mieście Clermont-Ferrand. W 1898 roku bracia André Jules Aristide Michelin i Édouard Michelin założyli firmę Générale des Établissements Michelin.

Pierwszą oponę pneumatyczną z dętką bracia wyprodukowali już w 1891 roku. Żeby rozwijać ten innowacyjny pomysł potrzebny był rozgłos.

Bracia stworzyli L'Éclair (Błyskawica), czyli pierwszy w historii samochód wyposażony w opony z prawdziwego zdarzenia. W 1895 roku wzięli nim udział w wyścigu Paris-Bordeaux-Paris na dystansie 1200 km. Udowodnili wszystkim, że mają rację i ich opona to przyszłość.

Bibendum to maskotka i znak rozpoznawczy firmy stworzona w 1898 roku. „Ludzik Michelin” zdobył w 2000 roku tytuł najlepszego logo w historii.

W 1913 roku bracia Michelin ponownie wprowadzili nowość na rynek motoryzacyjny. Wymienne stalowe koło z oponą. Kierowcy mieli teraz możliwość w maksymalnie krótkim czasie usunąć usterkę.

Za największą innowację firmy uważa się wprowadzenie do sprzedaży pierwszej opony radialnej. „Michelin X” był dostępny od 1949 roku.

Wprowadzanie nowych rozwiązań przyśpieszyło dzięki otworzeniu w 1965 roku toru testowego i ośrodka badawczego Ladoux Testing and Research Center we Francji.

Efektem badań było tworzenie pierwszych na rynku wyjątkowych opon.

W 1982 roku pojawiła się zimowa opona „Michelin XM +S100”. Jako pierwsza posiadała głębokie lamelki na bieżniku.

W 1992 roku wprowadzono pierwszą w historii „zieloną oponę”. „Michelin MXN” charakteryzował się obniżonym oporem toczenia. Krzemionka użyta w mieszance gumowej poprawiła również bezpieczeństwo i wytrzymałość opony.

Od 1995 roku Michelin jest właścicielem większościowym olsztyńskiego Stomilu. Obecnie fabryka jest uważana za jedną z najnowocześniejszych w Europie.

Michelin jest największym europejskim koncernem produkującym opony.

Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin wynosi 5 lat od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego, dopuszczalnego przez przepisy zużycia czoła bieżnika (1,6 mm), w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Opinie klientów

Brak opinii o produkcie

Posiadasz ten produkt?

Napisz recenzję