Darmowa dostawa
dla każdego zamówienia krajowego
Mirage
Dostępność:
Kod producenta | 200M9025 |
Szerokość | 225 |
Profil | 65 |
Srednica | 16" |
Sezon | Letnie |
Producent | Mirage |
Indeks nośności | 112/110 (max 1120kg) |
Indeks prędkości | T (do 190 km/h) |
Klasa przyczepności | C |
Opor toczenia | D |
Hałas | 72dB |
Rok produkcji | 2023 |
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Cena:
od 292 zł / szt.Ilość:
Mirage MR-200 to opona letnia klasy ekonomicznej. Opona jest dedykowana do samochodów dostawczych.
Opona posiada symetryczny wzór bieżnika. Jest to popularne rozwiązanie w oponach do samochodów dostawczych, ponieważ zapewnia optymalizację osiągów.
Wpływ opon na zużycie paliwa w samochodzie. Przybliżona różnica pomiędzy zużyciem paliwa w samochodzie z oponami z oceną "A", a pojazdem z oponami "G" to około 7,5% czyli ok. 6 litrów paliwa na 1000 km.
Samochód jadący 80 km/h wyposażony w opony z oceną "A" może zatrzymać się do 18 metrów wcześniej niż takie samo auto wyposażone w opony "F".
Poziom wytwarzanego przez oponę hałasu wpływa na komfort podróżowania samochodem. Hałas, który powstaje przy toczeniu się opony z oceną "1" jest o około 6 decybeli mniejszy niż przy oponie z oceną "3".
O producencie - Mirage
Mirage - stworzona w chińskiej stolicy opon
Marka Mirage należy do jednego z największych chińskich producentów Shandong Hengfeng Rubber & Plastic Co., Ltd.
Opony są produkowane w fabrykach w Guangrao czyli miejscu, które jest nazywane „chińską stolicą opon”.
Opony Mirage są produkowane w nakładzie 8 mln sztuk rocznie. Opony sa dostępne na 80 rynkach na całym świecie.
Ogromna ilość łączy się z jakością tworzonych produktów. Mirage kładzie nacisk na innowacje techniczne i jakość komponentów wykorzystywanych w czasie produkcji.
Firma dużą uwagę przykłada do testów swoich produktów i nowatorskich rozwiązań produkcyjnych. Dzięki nowoczesnemu podejściu, marka Mirage coraz śmielej konkuruje z bardziej doświadczonymi graczami na rynku oponiarskim.
Gwarancja na opony Mirage wynosi 2 lata od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego, dopuszczalnego przez przepisy zużycia czoła bieżnika (1,6 mm), w zależności od tego co nastąpi wcześniej.