Darmowa dostawa
dla każdego zamówienia krajowego
Fulda
Dostępność:
Kod producenta | 571267W2022 |
Szerokość | 205 |
Profil | 65 |
Srednica | 15" |
Sezon | Letnie |
Producent | Fulda |
Indeks nośności | 102/100 (max 850kg) |
Indeks prędkości | T (do 190 km/h) |
Klasa przyczepności | C |
Opor toczenia | C |
Hałas | 72dB |
Rok produkcji | 2022 |
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Cena:
od 402 zł / szt.Ilość:
Opis w przygotowaniu
Wpływ opon na zużycie paliwa w samochodzie. Przybliżona różnica pomiędzy zużyciem paliwa w samochodzie z oponami z oceną "A", a pojazdem z oponami "G" to około 7,5% czyli ok. 6 litrów paliwa na 1000 km.
Samochód jadący 80 km/h wyposażony w opony z oceną "A" może zatrzymać się do 18 metrów wcześniej niż takie samo auto wyposażone w opony "F".
Poziom wytwarzanego przez oponę hałasu wpływa na komfort podróżowania samochodem. Hałas, który powstaje przy toczeniu się opony z oceną "1" jest o około 6 decybeli mniejszy niż przy oponie z oceną "3".
O producencie - Fulda
Fulda - niemiecka jakość
Gustav Becker i Moritz Hasenclever w 1900 roku w niemieckim mieście Fulda tworzą firmę o tej samej nazwie. Początkowy produkują różnego rodzaju produkty gumowe.
W 1906 roku rusza produkcja opon rowerowych motocykli oraz do samochodów. Rok później to już są główne produkty firmy.
Kolejne lata to wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w produkcji opon rowerowych, ciężarowych i do samochodów osobowych.
W 1952 roku Fulda tworzy swoją pierwszą oponę zimową z międzynarodowym oznaczeniem M+S. W 1960 roku Fulda wprowadza oponę do samochodów osobowych o nazwie „Diadem”, która staje się komercyjnym sukcesem.
W 1966 roku marka Fulda zostaje przejęta przez amerykański koncern Goodyear. W kolejnych dekadach Fulda tworzy i wprowadza wiele doskonałych modeli opon.
Fuzja niemieckich doświadczeń Fuldy i nowoczesnych technologii amerykańskiego Goodyeara pozwoliło i pozwala na tworzenie wyjątkowych opon.
Opony Fulda są znane ze swojej wysokiej jakości i przystępnej ceny.
Gwarancja na opony Fulda wynosi 5 lat od daty produkcji lub do momentu osiągnięcia granicznego, dopuszczalnego przez przepisy zużycia czoła bieżnika (1,6 mm), w zależności od tego co nastąpi wcześniej.